czwartek, 27 listopada 2014

Wish list with Sheinside...



Moje przeziębienie nie daje za wygraną, wciąż mnie trzyma. Dlatego nadal nie mam dla Was postu ze stylizacją, tym razem chciałam Wam przedstawić moją "Whish list-e" w pełni skompletowaną w internetowym sklepie Sheinside. Dostałam małego oczopląsu, sama nie wiedziałam i do tej pory nie wiem co mi się bardziej podobało, a tym bardziej, które rzeczy powinny się znaleźć na mojej zimowej "Whis list". Po przejrzeniu kilkanaście razy każdej ze strony wybrałam kilku faworytów. Zachęcam również Was do przejrzenia strony, jestem pewna, że każda z Was znajdzie coś idealnego dla siebie, asortyment jest niesamowicie bogaty, ceny przystępne a wysyłka jest darmowa albo kosztuje naprawdę niewiele. Zerknijcie na moje typy ;) 




Po pierwsze idealna sukienka. Ciągle szukam interesującej, niebanalnej, takiej, na której widok mogłabym śmiało powiedzieć: 'ona ma to coś'. Na stronie Sheinside śmiało mogłam przebierać w modelach, kolorach, fasonach we wszystkim. Wybrałam 6, które najbardziej mnie zainteresowały, a których brakuje (jeszcze! )  w mojej szafie. 




1. KLIK 2. KLIK. 3. KLIK 4. KLIK 5. KLIK 

Następnie swetry. Jejku uwielbiam je, mogłabym kupować tylko swetry i sweterki :P Każdy mnie zachwyca, wybrałam te najbardziej oryginalne. Pierwszy różowy to moja najnowsza miłość, aż chyba sobie sprawię prezent na Mikołajki ;) 






Płaszcze i parki! Jejciu jakie cuda. Szukam idealnego dla siebie, jednak w zime nie wyobrażam sobie nosić czegoś innego jak parkę. Są najlepsze na mrozy, nic mnie tak nie ogrzewa, natomiast płaszczyk są niesamowicie eleganckie, pełne klasy i szyku, jednak odpowiednio 'doprawione' dodatkami potrafią zmienić każda stylizację. Sprawdźcie sami, co proponuje Sheinside. 




A na koniec kilka koszul, których nigdy za wiele w szafie. Panterkowy wzór chodzi za mną od dawna, a ta od Sheinside jest naprawdę niebanalna. 





ZAGLĄDAJCIE NA SHEINSIDE- Z PEWNOŚCIĄ ZNAJDZIECIE COŚ DLA SIEBIE 




8 komentarzy:

  1. Kurteczki bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo , problemy z zatokami , kaszel , katar tylko leżeć w łóżku : ( Łącze się z Tobą kochana w bólu : ( Jak wyzdrowiejesz czekam na stylizacje : ) A lista jest bardzo fajna : ) Jejku jakie przepiękne kurtki * . *

    Chciałam zaprosić Cię na mojego nowego bloga : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie znasz jestem stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się z tej strony podoba większość rzeczy niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post,tez wspolpracuje z sheinside,kliknelam ;p obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo myślałam nad parką, ale ostatecznie zrezygnowalam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten sklep maja przeogromny wybór i tyle perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Modne ubrania. Można z nich stworzyć piękne kreacje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)