środa, 10 grudnia 2014

We belong to you and me...


Ciężko mi teraz uchwycić piękną pogodę na zdjęciach... Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją najnowszą miłość- skórzane kozaki na koturnie od firmy BOOCI. Tak idealnie skrojonych butów dawno nie spotkałam. Perfekcyjnie dopasowana cholewka, idealnie ułożona wkładka i do tego- co najważniejsze i u mnie rzadko spotykane- wygodne, mięciutkie, non stop w nich chodzę (dlatego teraz zagoszczą w kilku postach ;) ). Mogę się nimi zachwycać i zachwycać, ale moje sneakersy na koturnie to nie jedyny model na BOOCI, musicie to sprawdzić :) Kolejną nowością w dzisiejszej stylizacji jest również skórzana, torebka od TMC. Dobrze wiecie, że torebki to moje małe uzależnienie, w tej oczarował mnie niezwykle oryginalny wzór i kolor, perfekcyjny na każdą porę roku, do tego naprawdę staranne wykonanie i niesamowita pojemność, która jest dla mnie bardzo ważna. Zaglądajcie na stronę, mój model jeszcze w dwóch innych kolorach :) 
Wykończeniem stylizacji są bransoletki oczywiście od Madeleine Jewellery 
z zaprojektowanej przeze mnie kolekcji "Garden Girl".




 Dress- X-Moda; Sweater- Aliexpress; Shoes- BOOCI; Bag- TMC; Scarf- H&M; Cap- Mohito; Bracelets- Madeleine Jewellery


33 komentarze:

  1. Mnie się najbardziej podoba sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się tu ten sweter najbardziej podoba!
    widziałam go już u jednej z blogerek, ale nieodmiennie mnie to cudo zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość jest fajna, buty rewelacyjne, nie widziałam nigdzie takich. Torba też ciekawa. Tak naprawdę bardzo interesujące rzeczy, nietypowe. Duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek jest mega śliczny <3 całość na wielki plus! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny sweter

    eskucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny jest ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się Twoja torba :>

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz fantastycznie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja super, zestawiłaś ją idealnie ;) Tak trzymaj ;)
    Może obserwacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ta wzorzysta narzuta jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny wzór ma ta narzutka!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny sweter ! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja, sweter podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek jest obłędny! <3
    Uwielbiam wszelkiego rodzaju kardigany ze wzorami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia cudowny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny sweterek!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. sweter i torebka genialne :>

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowicie podoba mi się Twój sweterek. Wyglądasz bosko !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sUPER BUTY!!! SUPER SWETER!! CUDOWNIE
    Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy02 maja, 2017

    To się nazywa klasa, wszystko masz super, skórzane kozaki, torebka i te ładne nakrycie, piękna sukienka, wyglądasz bosko i seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest niesamowicie oryginalna. Podoba mi się właśnie taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweter na pewno jest oryginlany. Od razu zwróciłam na niego uwagę. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)