środa, 8 lipca 2015

Spódnica z koronką...


Dzisiejsza stylizacja bardziej elegancka. Chciałam Wam pokazać najnowszy projekt dziewczyn ze Studia KA, w którym maczałam swe małe paluszki ;) Miodowa spódnica z ozdobną koronką na dole idealnie pasuje na każdą porę roku, moja- letnia wersja, jest bez podszewki. Rozporek z tyłu nadaje jej jeszcze większego uroku. Do tego klasyczna czarna bluzka i cieliste sandałki. Dodatki to przede wszystkim ręcznie robiona kopertówka od Cut&Sew, której wzór świetnie współgra z kolorem spódnicy. Nowością jest również biżuteria- dzieło Kasi z HandMade Kasi, czyli bransoletka z agatu sardonyksu i naszyjnik od Amber :) 
Spódniczka dostępna również w trzech innych kolorach - KLIK :)







Skirt- Studio KA; Shirt- Stradivarius; Sandals- CCC; Bag- Cut&Sew; Necklace- Amber
Bracelet- HandMade Kasi 



27 komentarzy:

  1. rewelacja! ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest świetna, bardzo podoba mi się też kopertówka:)
    piękny zestaw:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie sięwszystko komponuje z torebką :)

    Pozdrawiam, M.
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look - w tym sezonie chyba jest zawrót głowy na koronkę :)
    obcasy-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super!
    elegancko, ale z nutką retro - zatem niebanalnie i ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moje kolory ale wyglądasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik i spódniczka jest świetna! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne dodatki w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny zestaw! sandałki, spódnica, torebka, naszyjnik - wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, spódnica jest super, a tył bluzki obłędny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica i torebka tak świetnie ze sobą grają;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż i znów muszę napisać, że ładnie. Staje się to już monotonne, ale cóż zrobić skoro to prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki piekny naszyjnik!!<3

    OdpowiedzUsuń
  16. super :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute blouse :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torebka :)

    Pozdrawiam,
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw cudowny, uwielbiam biżuterie hand made, a na pierwszy rzut oka nie widać, że była wykonywana ręcznie :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie przypadła do gustu ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)