czwartek, 19 listopada 2015

Idealne sukienki na ostatki i nie tylko ...


Przychodzę dzisiaj do Was z podwójnym postem, w których chciałam Wam zaprezentować idealne sukienki na ostatki, które już za chwilę. Dwie całkowicie różne kreacje, które idealnie odzwierciedlają imprezowy nastrój i jesienne barwy. 
Pierwsza, w cudownym oliwkowym kolorze, to jeden z najnowszych modeli Studia KA. Od razu stała się jedną z moich ulubionych, pięknie wycięte plecy podkreślają cały krój sukienki. Kolor idealny na jesień, na punkcie którego osobiście 'oszalałam' :) 
Druga opcja do obcisła midi od Lovelywholesale, w prześlicznym odcieniu czerwieni, która poprzez odsłonięte plecy nadaje charakteru całej stylizacji.  Sukienka idealna na wieczorną imprezę ;) 
Dodatki w pierwszej stylizacji to olbrzymi naszyjnik od Lovelywholesale, który idealnie komponuje się z sukienką, w drugiej subtelna bransoletka z masy polimerowej autorstwa Iwony Piecuch :) 
Który look bardziej Wam się podoba ? :) 









 Sukienka Studio KA    Puzderko Mohito    Naszyjnik Lovelywholesale    Buty Sinsay


Sukienka Lovelywholesale    Bransoletka Iwona Piecuch    Kopertówka Allegro    Buty Reserved







18 komentarzy:

  1. Przepiękne sukienki. Ślicznie na Tobie leżą. Zachwyca mnie jak pięknie, ale i różnie w nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie podoba mi się bardziej czerwona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie postawiła bym na czarną :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. wow w jednej i drugiej wyglądasz przepięknie:) ta czerwona ma ciekawy tył:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwona sukienka - bomba ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka czerwona , wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie czerwona sukienka ! Jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe propozycje! czarna bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylówka jak dla mnie lepsza ;-) W obu wyglądasz świetnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś mega piękna zgrabna i seksowna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja. Także pierwsza mnie bardzo zachwyca.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)