sobota, 7 listopada 2015

Resibo... krem pod oczy


 Posty kosmetyczne to na blogu coraz częściej publikowane wpisy. W dzisiejszym chciałam Wam zaprezentować krem pod oczy marki Resibo
Gdy paczka dotarła do mnie, już samo opakowanie zrobiło na mnie wielkie wrażenie, a nie mamy się co oszukiwać, wygląd odgrywa sporą rolę, świetne pionowe, okrągłe pudełko, ekologiczne. Wewnątrz znajdowała się buteleczka z kremem. 
Kolejnym plusem jest buteleczka z pompką, która w znacznym stopniu ułatwia aplikację kremu. 
Od otrzymania paczki minęły nie całe dwa tygodnie, używałam go od tego czasu codziennie, oczywiście na noc. Naprawdę czuć i widać efekty, skóra pod oczami w znacznym stopni zrobiła się gładsza, lekkie cienie zniknęły, jest jeszcze bardziej odżywiona. Krem ma bardzo fajną konsystencję, jest idealnie rzadki, przez co perfekcyjnie się rozprowadza, nie powoduje grudek, a do tego cudownie pachnie.
Krem pod oczy od Resibo to jeden z najlepszych produktów pielęgnacyjnych do twarzy z jakim miała kontakt, do tego wszystkiego w 96% jest stworzony z naturalnych składników. 
Z pewnością powrócę do produktów tej marki. 












6 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, daj znać za jakiś czas czy faktycznie i trwale radzi sobie z cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, chociaż pierwszy raz się z nim spotykam :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie ! Akurat skończył mi się krem i zastanawiałam się jaki kupić ! Cieszę się, że trafiłam na Twoją recenzję !:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na krem, nigdy nie używałam ale opakowanie jest przecudowne!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie z nam firmy ale krem wygląda bardzo zachęcająco :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)