piątek, 18 listopada 2016

Trzy wielkie rabaty z Rosegal...


Która z Nas nie lubi mega rabatów?? ;) Chyba wszystkie JE kochamy, dlatego dzisiaj przedstawię Wam kilka świetnych propozycji, rabatów i zestawów ;)
Razem z firmą Rosegal przygotowałam dla Was zestawienie tych rzeczy, które warto zakupić podczas największych rabatów przed wyprzedażami. Jako pierwsze- rabaty na Święto Dziękczynienia, warto wtedy zainwestować w kilka bardziej eleganckich ciuchów, może nawet zaszaleć, albo postawić na klasykę. Wybrałam dla Was kilka rzeczy, które z chęcią sama bym kupiła ;)
Kolejnym nieodłącznym elementem przedświątecznej gorączki jest BLACK FRIDAY, rabaty sięgają zenitu, siejąc spustoszenie w Naszych portfelach. Warto wtedy zainwestować w rzeczy droższe, takie jak płaszcze, kurtki, ciekawe jeansy czy coś szalonego.
Na sam koniec zostawiłam święta. Jest to dla mnie czas, gdy wszystko jest dozwolone, a sweterki z motywem świątecznym to obowiązek ;)
Podczas Black Friday w Polsce zamierzam 'troszkę' poszaleć, a Wy macie jakieś plany?








Spódnica TUTAJ   Cekinowa sukienka TUTAJ   Czarna sukienka TUTAJ   
Sukienka we wzory TUTAJ   Koronkowa sukienka TUTAJ 




Płaszcz TUTAJ   Futerko TUTAJ   Kożuch TUTAJ   Jeansy TUTAJ   Spódnica TUTAJ




 Czerwony sweterek TUTAJ   T-Shirt TUTAJ   Bluza TUTAJ   Szara tunika TUTAJ   
Biały sweterek TUTAJ 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne rzeczy tam mają! :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczy piękne, mnie najbardziej urzekła sukienka z kołnierzykiem i ta spódniczka. A co do świątecznych rbrać, piękne, trzeba powoli szykować się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nam najbardziej do gustu przypadło czarne futerko! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudeńka ;) A futerko rządzi!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)