piątek, 4 listopada 2016

Uroda- Jesienna kolekcja Miss Sporty...



W dzisiejszym poście z serii Uroda mam przyjemność zaprezentować Wam najnowszą, jesienną kolekcję marki Miss Sporty, którą zapewne bardzo dobrze znacie ze swoich drogerii.
Cały zestaw przyszedł do mnie przecudnie zapakowany, a mianowicie, w przeźroczysty kuferek, który już znalazł zastosowanie w moim domu.
Kosmetyki z jesiennej Miss Sporty to 6 pięknych odcieni lakierów do paznokci, 4 długotrwałe kredki do oczu, dwie, małe paletki cieni do powiek, a także maskara.
Co mnie najbardziej zaskoczyło i jednocześnie stało się moim wielkim kosmetycznym hitem?? Kredki do oczu!!! Są naprawdę fenomenalne. Już wcześniej pisałam Wam, że mam spory kłopot z utrzymaniem kreski na powiece przy linii rzęs, przy dosyć mocno przetłuszczającej się cerze, wszystko odbija mi się na górnej części powieki. Kredki Studio Lash Designer GEL 24h ( Long LastingGel Eye Liner) to absolutny hit! Kolory bardzo fajnie dobrane, pasują do każdego makijażu oka, a ich trwałość jest naprawdę bardzo długotrwała.
Na pochwałę zasługuje również maskara, która ze swoją sylikonową szczoteczką bardzo fajnie się sprawdza, nie skleja rzęs i jest bez zapachowa.
Cienie również mają bardzo dobrze dobrane kolorki, jednak delikatnie się obsypują.
Na sam koniec zostawiłam Wam zestaw sześciu kolorów lakierów do paznokci Gel Shine, w cudownych jesiennych barwach- pomarańcz, czekolada, szarość, zieleń, a także połyskująca czerwień i róż. Pędzelek szeroki, świetnie rozprowadzający lakier po płytce paznokcia, dwie warstwy perfekcyjnie kryją całość :)
Ja znalazłam swój jesienny hit Miss Sporty, a Wy macie już swój? :)











3 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)