czwartek, 12 stycznia 2017

Uroda: technic...


Uwielbiam testować nowe produkty :) Ale to chyba jak każda z Nas. Niedawno w moje rączki trafiła paczka od marki technic.
Oczka od razu mi się zaświeciły na widok nowego kolorku szminki i rozświetlacza. W paczce znajdowała się również kredka do oczu i maskara.
Z marką technic miałam przyjemność spotkać się tylko w sieci TkMaxx, dlatego jeszcze bardziej ucieszyła mnie jej obecnośc w mojej kosmetyczce.
Szminka: cudowny odcień brązu, lekko rdzawy o matowym wykończeniu. Bardzo fajne jest to, że szminka z łatwością się nakłada i nie wysusza ust, nie tworzy tzw. skorupy na ustach.
Rozświetlacz: ostatnio stałam się ich fanką i aplikuję je tam gdzie mogę ;) Ten z technic, nie dość, że oczarował mnie swoim tłoczeniem to jeszcze subtelnym odcieniem. Jest naprawdę delikatny i długotrwały.
Maskara: genialna! jedna z lepszych jakie miałam i mam. Jest bardzo duża i gruba, a do tego ma krótkie 'włoski'. Oczywiście jest sylikonowa. Idealnie rozprowadza tusz na rzęsach i nie skleja ich :)
Kredka: kredka dosyć twarda, ale mocno trzymająca się na powiece. Gąbeczka na drugim końcu kredki bardzo fajnie rozprowadza kredkę po powiece ;)
Kosmetyki naprawdę godne polecenia, jednak obawiam się, że gorzej z ich dostępnością. W Radomiu trafiają się w TkMaxx i zostają drogerie internetowe ;)









7 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawiły te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Good post, have a good day


    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. włąśnie w Rossmannie jest za parę złotych ten rozświetlacz teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to niespodzianka!! Dlaczego w moim nie ma 😣
      Polecam! 😊

      Usuń
  4. rozświetlacz super i do tego ta pomadka ;) ekstra!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie spotkałam się z tą marką kosmetyczną... Ale rozświetlacz wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)