sobota, 23 września 2017

Sweater weather 2017


PL: Hej Kochani, znowu przychodzę do Was z listą MUST HAVE na jesień i nadchodzącą zimę. Cały czas kompletuję braki w szafie na chłodny czas, dlatego mogę pobuszować w sklepach i na stronach. Przygotowałam dla Was kilka:  V neck knit sweater, które można wykorzystać do spodni i zwiewnych spódniczek. Będą wyglądać rewelacyjnie! 
Na stronie znajdziecie masę swetrów i swetrzysk, ja zdecydowałam się na stonowane kolorki- szarości, pudrowe moro i bordo- wprost idealne na piękną złotą jesień. 
Oczywiście na stronie znajdziecie wiele innych wspaniałych i oryginalnych rzeczy.Między innymi bardzo popularne teraz sukienki i kombinezony w kwiaty, wpisując kod: ZFEN01 uzyskacie 10% zniżki. 

EN: Hello, I' m back to you with MUST HAVE list for autumn and coming winter. All the time i am looking for a ne stuff for cool time so i can shopping and shopping on line. Today, together with ZAFUL I prepared some v neck knit sweater which can be used for trausers and fairy skirts. It will be looks fabulous! 
On ZAFUL you can find a lot of sweaters. I have decided on subdued colors- gray, powder pink moro and bordeaux- just perfect for a beautiful golden autumn. 
Of course, on ZAFUL you will find other wonderful and original things. 
It’s Romper season. Click for Best ideas of floral rompers.
Get yourself a new romper this summer!

Use 10% off code:ZFEN01

Sweater 1
Sweater 2
Sweater 3
Sweater 4
Sweater 5




10 komentarzy:

  1. U mnie też mała wishlista z Zaful :)
    Poklikasz u mnie w linki? :D Ja u Ciebie poklikałam :* hehe
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne propozycje ;) Obserwuję i zapraszam do odwiedzin u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bordowy skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sweterki ! :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sweterki ! :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest ten blog według mnie. Oby dalej był tak prowadzony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne swetry. Chociaż post z 2017, z pewnością nadal bym taki nosiła. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)